Veelgestelde vragen:
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling kun je gemakkelijk via de website plaatsen.
Plaats artikelen in je winkelmandje en vervolg de stappen in het aankoopproces.
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Revan babykleding?
Je kunt betalen via iDeal en Paypal
Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig.
Je betalingen worden verwerkt via het betaalplatform Mollie.
Mollie voldoet aan alle richtlijnen voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit.
Ook krijgen Mollie permanent toezicht van De Nederlandsche Bank.
Wat is de levertijd van de producten?
De levertijd van de producten is 3 tot 10 werkdagen.
Hoelang duurt de verzending?
Zodra de bestelling gereed is, sturen wij de bestelling direct op.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst op revanbabykleding.nl, ontvang je wanneer je bestelling verzonden wordt een e-mail.
Voor kleine bestellingen hoef je niet verplicht thuis te zijn, deze passen door de brievenbus.
Grote bestellingen worden als pakket verzonden. Wanneer je niet thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen, zal de bezorger een briefje achterlaten.
Ik woon in België kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.
Hoe moet ik een bestelling retourneren?
De door jou gekozen kledingstukken maak ik speciaal voor jou in de aangegeven maat.
Hierdoor is het helaas niet mogelijk om deze kleding te retourneren, tenzij het artikel een gebrek vertoond.
Alle artikelen worden door mijzelf gecontroleerd voordat ze op de post gaan.
Het zou toch voor kunnen komen dat een artikel een gebrek bevat.
Mocht dit zo zijn, dan kan het artikel retour gezonden worden.
Stuur hiervoor even een e-mail naar info@revanbabykleding.nl en laat daarbij weten wat er mis is met het artikel, voordat je deze retour stuurt.
Let op, op drukknopen kan ik geen garantie leveren. Deze worden zorgvuldig met versteviging geplaatst, maar er dient nooit aan de stof getrokken te worden om deze te openen.
Artikelen van de sale pagina kunnen eveneens niet geretourneerd worden.
Let op, de retour kosten zijn voor eigen rekening.
Ik wil graag een artikel omruilen, hoe doe ik dit?
Helaas is dit niet mogelijk. Alle bestelling worden namelijk speciaal voor jou met de hand gemaakt.
Ik heb een klacht over mijn bestelling:
Voor een klacht over je bestelling, kun je contact opnemen via de e-mail.
Stuur een bericht naar info@revanbabykleding.nl of via contact